Reklama zewnętrzna swoją wziętość zawdzięcza dwóm cechom: dużej częstości kontaktów z przekazem, wypływającej z ulokowania w przestrzeni ogólnodostępnej wielu nośników oraz prostego przedstawienia produktu, bazującego na nośnych symbolach jak też wyrazistych hasłach.
Dlatego też nośniki zewnętrzne stanowią jeden z najistotniejszych, najstarszych i najbardziej popularnych środków reklamy.

notatki

Autor: Laurie Sullivan
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli idzie o billboardy Łódź ich wziętość wynika z tego, iż umieszczone są w ważnych ciągach komunikacyjnych dużych miejscowości, zarówno mierzonych do pieszych, jak również tych automobilowych. Zazwyczaj wybieranymi do tego punktami są centra dużych miejscowości, otoczenia punktów dystrybucji, pomieszczenia często uczęszczanych budowli typu galerie handlowe, dworce, a również ulice o ogromnym natężeniu ruchu oraz autostrady. Wyróżniają się dużą powierzchnią (przede wszystkim reklamy wielkoformatowe) nad tradycyjnymi nośnikami reklamowymi.
bilboard

Źródło: flickr.com
Reklamy outdoorowe, billboardy Łódź i reklama pneumatyczna są doskonałe do uskutecznienia produktowej kampanii ogólnopolskiej albo tylko lokalnej. Właśnie owa wszechstronność, uniwersalność sprawia, że sięgają po nie zarówno w wyższym stopniu, jak też mniej słynne marki. Ponadplanowym atutem, przyciągającym reklamodawców jest wprost niepoliczalny odbiór tego wariantu reklamy, w formie wielokrotnego kontaktu wzrokowego w ciągu miesiąca ekspozycji. reklama zewnętrzna w przeciwieństwie do gazet przenosi samo merITum reklamy.

Niezwykle interesujący artykuł, czyż nie? Zobacz również inne wpisy, ponieważ w tamtym miejscu polecana strona internetowa (https://super-edu.pl/korepetycje/malarstwo-i-rysunek/poznan) jest równie wciągająca i pochłonie Cię bez reszty.

Tego typu reklama pomału się digitalizuje, natomiast pojawiające się coraz nagminniej ekrany zastępują tablice.

Na reklamę outdoorową w naszej ojczyźnie przeważnie stawia sektor finansowy, telekomunikacyjny jak też wytwórcy napitków a także alkoholi.